Phi Phi Island

Long time no see.

Och med Vietnam bakom oss och Bali framfor oss har vi nu i en vecka strosat runt pa Phi Phi Island nere i Thiland.
Vadret har som med var vanliga tur under denna resa inte visat sig fran sin basta sida men det har trottsats och vi har legat och stekt med olja pa la playa! Och visst har vi fatt upp farg, bruna och sexiga som fa (bara sa ni vet)!! Partylivet ar toppen och vi ser pa Thaiboxning och eldshower dagligen.
De senaste dagarna har vi varit en skara pa inte mindre an nio personer, alla utom ja fran skaneland lite svart att hanga med i gurglandet i mellanat...
Imorogn aker jag Patricia och Lisa tillbaka till Bangkok for att pa fredagmorogn flyga till Bali dar Emma och Nicole forhoppningsvis ar kvar. Det star surfning, delfinbadning, skydiving, vulkangrillning, mer snorkling, fest och shopping pa listan! Vi far aven sallskap av tre efterlangtade Bromolla bor nagra dagar in i december, roligt tycker ja! 

Nu ska jag kila ivag och kopa varldens godast pannkaka med nutella!

Puss & Kram pa er alla dar hemma tanker pa er och langtar hem till julmyset!


Caroline ♥


Kommentarer
Postat av: Din Sofia

hej hej hej.. Jag har fått reda på vilka vi bor med också..fyra killar och 2 andra tjejer. Det är ett nytt hus för iår.. =) As bra..Jag tror ja åker upp den 10 januari..Du då?? Jag vill vara hos dig..Vill göra allt du gör. Verkar så himla underbart =). Kom hem snart så ska ja kyssa dig.. Pusspusspusspusspuss

2008-11-26 @ 10:42:30
Postat av: grrrrrrrrrisen

yooo!

klart vi ar kvar pa bali!! kom till APinn Poppies 1, vi ar lite oroliga for er resa for flygplatsen i Bangbok ar tydligen stangd pga strejk eller nat!? men ni maste ta er hit om jag sa ska hamta er pa cykel!! vi tankte att ni kanske ar pa att hyra moppar och dra till nagon mysig strand nagon dag?? sen ska vi saklart surfa!

pusss emma slemma

2008-11-27 @ 07:26:09
URL: http://pinkpanthers.blogg.se/
Postat av: Mamma Åsa

Hej Gumman!

Hoppas allt löser sig med resor och annat... Jag längtar jättemycket till julen och allt julmys vi ska ha...!!! Jag är ju ledig hela perioden och resten av fam också. Då ska vi bara rå om varandra!!!

Bamse-kramar Mamma. Alla hälsar. Mats och Jonas (på jobbet)oxå!

2008-11-27 @ 14:01:40
Postat av: Linn

Heej!

Vad händer? Vad gör du? Är du i Bangkok?

Puss!

2008-11-29 @ 15:08:14
Postat av: Johan

Hej Caroline!

Du ska veta att jag följer din blogg med spänning, ursäkta att jag varit dålig och hört av mej.

Du SMSá att ni kommer hem tidigare, när har ni tänkt åka hem nu?? här är allt bara bra, Gustav, jag och ett gäng var på Ålans kryssning i helgen och vi hade toppen roligt. Din bil har fått vinterdäck och jag ska byta olja sen är den klar att tas i bruk av dej. Längtar tills du kommer hem och berättar om din resa, ha det så bra så länge och ta väl hand om er. KRAM Pappa

2008-11-30 @ 20:16:55
Postat av: Din Sofia

carro nu börjar ja bli lite orolig. Varför hör du inte av dig? Är ni kvar i bangkok? Hör av dig såf ort som möjligt.. ÄLskar dig kyss

2008-12-01 @ 00:39:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0