Whay not, Whay Not?

Var 7:e dag i Nha Trang, var tar dagarna vagen?......Och solen!?

Nha Trang har dock bjudit oss pa en hel del massa annat.... =)

Vi har atit mycket god mat (trots en hel del lok och svettningar)
Vi har hunnit med inte bara en utan tva, tre karatefyllor pa "Whay not bar", traffat massa trevligt folk och utbytt erfarenheter pa manga olika omraden...
Lisas kontokort blev en dag uppatet av en opolitligjavlaautomat. Vi bada tva fick damp pa killen i luckan men hans hundvalpar var val for sota el natt... Dagen efter aterfick Lisa i alla fall sitt kort pa den Vietnamesiska banken, tur!
Vi har under dessa dagar sett hela Star Movies utbud, en hel del bra filmer faktist. (Aven HBO har visat en del goddiga rullar).
Vi har blivit offer for ranforsok, det var en jakla tur att Lisa ar sa stark att hon holl emot nar moppedisterna girigt forsokte ta hennes kamera och pengapung i farten, tur igen!
Vi har gjort goda garningar genom att kopa sakert 30 "handgjorda" armband fran nagon "fattig" Vietnames under ett restaurnagbesok. (Aven nagra fula vykort gled med i den allt for goda garningen)
Vi har alla fyra fatt otroligt vackra acrylnaglar for en summa av ca 80 kr per person, helt ok! Vi passade aven pa att betala for lite fot, rygg och nack massage, tro mig sa mjuk i kroppen som jag ar nu har jag aldrig varit!

Vi har faktist legat pa stranden EN dag, och det var igar. Madde hade bastallt sol med en del stackmoln sa det var helt ok att ligga pa playan. Men vagorna var hoga som hus och nagon dag tidigare fick vi hora att tre vietnameser omkommit i de farliga undervattensstromarna sa inget bada. Istallet blev jag palurad en massag dar pa stranden (som faktist gjorde undervark) och ytterligare ett antal armband fran samma fattiga Vietnames...

Igar at vi ocksa mexicanskt, riktigt gott! Vi gick sedan vidare till "haket" for nagra biror (fick bli watermelonshake for min del kvallen igenom, hohom...) Gick vidare till "The Divers Club" riktigt trevligt stalle som bjod pa dans sa svetten yrde! In pa sma timmarna blev det ater ett kort besok pa "Whay Not Bar" Men eftersom Steve-O spelade pa tok for lag musik bestamde sig jag och Patten for att traska hemat vilket blev lattare sagt en gjort...
Det existerad ETT trappsteg och jag sa akta men Patten stupa. En lite ledsen och skadad Patten och en ovanligt nykter men glad Caroline gick sakta men sakert hem mot Starfishen! Vid 5 snaret ramlade dom andra tva yrvadren inn, vi var nu ater samlade!

Vi har bokat tagbilljetter till "The golden train" som forhoppningsvis ska ta oss sakert till Saigon. Taget avgar kl 18.10 imorogn kvall.

Sa pa aterseende i Saigon!
Caroline ♥







Kommentarer
Postat av: Din Sofia

hallå... OKej klart ja kan dela med lisa fisa.. =) Jaså jag har inte sett några bilder. Får spana lite extra. Tydligen så är det hälften gamla och hälften nya. LÅter bra som fan tycker jag. Ne ja har inte hört nått mer. Tina sa att katarina skulle ringa längre fram. Ta hand om er. Kyssss

2008-11-13 @ 16:36:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0