Bangkok, Kho Sanroad

Da var vi i Bangkok, flygresan gick kanon eftersom jag och Maddelimadd trog vinst biljetterna och hade kanon platser!
Vi anlande till Kho Sanroad vi ca kl.20.30 och bestamde oss for att checka in pa Linns tips D&D Inn, vi blev inte besvikna. Pool och internet pa taket och utanfor hotelldorrarna oppnar den fantastiska gatan med shopping, mat och fest upp sig!
Vi gick ett varv och at lite men ganska snart gjorde den langa resan sig pamind...

Nu laddar vi for fullt for en tripp harifran till Laos, det blir med buss, troligen imorogn kvall.


Caroline ♥


  
  

Kommentarer
Postat av: Sandra

Heeeeeeej chaaaaaruu :D Länge sen nu, och du är ute i världen och far medans jag sitter hemma i regninga Kumla och fryser! Såg en möjlighet att skicka en liten hälsning till dig här på kommentarerna ;) Saknar dig! Hoppas att du har det toppen bra, fast det förmodar jag att du har! Love you! Puss & Kram Sandra Krossler ;)

2008-10-20 @ 13:20:28
Postat av: Anonym

Ååååh ta mig till er nu tack!

Försökte svara på ditt sms, men det verkade inte gå fram fast jag försökte ett antal gånger.

Jaja, simma lugnt :) Puss!

2008-10-20 @ 18:15:34
Postat av: Moa

Heeeej! =) bra med blogg så man hänger med dig någorlunda i svängarna! ser ut som om du har det underbart :) Sköt dig! Kyss Moa

2008-10-29 @ 18:38:50
URL: http://majaom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0