Ingift i familjen

Hej Hopp! Solen gassar mer an nagonsin, kan inte forneka att jag blivit aningen rod idag, far val hoppas att det lagt sig till imorgon da bergodalbanorna vantar! Idag har vi atit lunch med Bathwell fran hotellet han introducerade oss pa en trevlig restaurang sa nu blir det lyx middag med restaurangens agare ikvall...
Idag saknar jag min andra halft lite extra mycket. Skont att hora av pappsen ocksa, kul med resan!
Tva veckor gar fort och vi behover inte vara oroliga for varan halsa under denna resa eftersom vi alla har konstant traningsvark i magen efter allt skrattande! Kunde inte forestallt mig en battre resefyra!

Nej tillbaka till poolen och den stekande solen!


Caroline ♥


     


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0