Missode...

Det som inte fick handa har intraffat....

Igar var vi i Johannesburg pa nojesfaltet Gold Reff City vi hade snurrat runt i en massa bergodalbanor och bastamde oss for att aka varsrting "Anacondan", en sjukt stor orange bergodalbana som gar bade upp, ner och runt. Fotterna och det masta dinglar fritt och det ar nastan sa att palmtoppara slar imot en. Inna avgang fragade var numera goda sydafrikanska van om han skulle ha min kamera i sin fick under resans gang och godtrogen som jag ar overlamnade jag min kamera till honom. Tre minuter senare nar vi ar tillbaka pa plattformen tittar Christo pa mig med en uppsparrad blick, jag forstod direkt...

Min svarta Casio med bilder och filmer ifran sydafrika ligger numera i en relativt stor damm i Johannesburg.

Senare ikvall gar flyget till Bangkok, hejda Afrika, hejda kameran....


Caroline ♥

Kommentarer
Postat av: Salomonsson

nej,fan då vad synd! Jag sitter här i ruggiga sverige vädret och bara väntade på att safari, m.m bilderna skulle dyka upp! :( tråkigt att höra! ta hand om dig :D Pusskram

2008-10-16 @ 13:43:17
URL: http://salomonssson.blogg.se/
Postat av: Mamma Åsa

Hej Gumman!

Var inte ledsen för det där med kameran...Jag kan förstå...samma sak hände -82, när jag tågluffade ch då fanns det inte digitala bilder att få från kompisen...Minnen lagras också på hårddisken...det viktiga är att ni mår bra!

Längtar efter dig...mycket...speciellt när jag hör din röst.

Bamsekram mamma! Peter och Camilla hälsar!

2008-10-17 @ 09:16:24
Postat av: Linn

Åh vilken osis med kameran!

Tusen tack för ditt sms igår, hade precis svettats på friskis när jag läste det .. Önskar dock att det var lite svett av thaisolen som jag svettades istället. Men man kan inte få allt här i livet! Väntar med spänning på mer inlägg från dig :)

Puss!

2008-10-17 @ 10:59:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0