Half the world away

Då var väskan packad, övervägde att lämna pumpsen hemma. Det pirrar i min mage!!

Har snurrat runt i Kristianstad, Sölvesborg och Bromölla idag, ett jäkla flängande men så är det om man heter Lisa Sunesson (har jag fått lära mig idag). Vi har blandannat hunnit med att träffat X, spanat på Chippen och käkat en chillivipp. Jag ringde Afrika också dom möter upp sina V.I.P gäster på flygplatsen, känns tryggt tycker jag (och mamma). Snart kommer hela resegnaget hit då ska vi käka cheesecake och ta en resestolpe!


Caroline ♥

Kommentarer
Postat av: Emelie

nu har jag hittat till din blogg, spännande! guud vad häftigt att du ska ut o resa, ta hand om dig gullsi o ha sååå kul! :D

2008-10-02 @ 12:14:22
URL: http://empapuss.blogg.se/
Postat av: mamma Åsa

Hej Gumman med vänner!

Skönt att höra att allt gått bra med resan över. Ha kul nu och ta hand om varandra.Tänk efter två gånger innan och om, ni vill vara spontana...för det ska ni vara!

Kramizar mamma Åsa

2008-10-02 @ 16:19:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0