Överskattad vänskap från fel håll.

Home sweet home, jahopp då var man hemma i Sverigeland då! Bara för en vecka men ändå...
Och nej ja känner inte mig stressad och har inte tiotusen saker att fixa innan avfärd (som jag brukar känna och ha i mellanlandningarna) Men trotts denna underbara antistresskänsla har ja dragit på mig pitt-soriacis som saknar moderssvullst och som kan vara stressrelaterad! Så klanen, låt mig pressentera flugsvampen på våran resa, helvete..

Förövrigt spenderades gårdagen med världens bästa Malin (samtidigt som jag saknade världens bästa Malin) Vi strosade runt i storstan i det fina vädret och hade det så där toppenmysigt som vi alltid har! En käke ur led och några tappra försök att inte bli sedd av felperson senare avslutades kvällen i Malins dubbelsäng. Vi skratta så vi tjöt när fantasierna gick längre och längre om historien som blev värre och värre. Det värsta utavallt är att det inte är något skämt utan vardagen för en i "leken". Men vi hänger inte läpp för det, ibland handlar det om att kunna anpassa sig och gallra ut det som inte är av värde.

Fick ett ganska spontant sms idag och kan inte annat än sakna min asfaltsläggare...

Nej nu måste ja ge mig, Kakanmylove hänger på dörren med ett par arbetsskor i sikte, bye bye!


Caroline♥   


Min Pärla

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0