Mansgrisar som tror dom ær gnagare.

Igår efter jobbet var det på med partypumpsen och in i bilen, det bar ivæg till Sandefjord. Jag och min kæra vænnina och arbetskamrat Nicole Stefansson såg fram emot en trevlig kvæll i valfiskarens by. Fræcha som få klev vi in på hamnrestaurangen Kokeriet och en trevlig ganska snygg norman serverade oss vin och cider. Efter ett kvarter serverades en helt otrolig ishavsrøding respektive færsk tonfisk. Maten avnjøts med skratt och en hel massa babbel. Några drinkar och lite dessert senare anlænde vår goda kamrat Sofia æven kallad Kakan før att tillsammans med oss gå vidare.
        Utanfør på parkeringen blev ruset alltmer påtagligt efter några klunkar tequilarose. Ganska snart satt vi inne på en karaokibar med delar av bemanningen från den i Norge berømda restaurnagkedjan Solvold (dær æven Kakan jobbar). Stæmningen var på topp och den kunde bara bli ænnu bættre!
        Ytterligare några øl och Nicoles bæsta cigg i hela hennes liv senare tryckte vi in oss nio personer i Neonen och kørde mot  nattklubben Cactus. Bra musik strømmade ur høgtalarna och vi kunde inte stå stilla en minut. Klockan 02.55 tystande musiken och festen flyttades ut på gatan. Jag fick fingret av Lilla My från mumindalen och ett annat i rumpan på vægen hem i bilen. 
        Efter ett långt intressant samtal om livet och en flaska bols bananlikør senare somnade mitt nya håriga ja naken och lycklig på en allt før hård madras. 


Caroline ♥  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0