Barknepet i Bangkok.

Onsdagkvæll, lugna och trevliga konferensgæster, sitter och viker viffter (tygservetter) till 130 personer. Idag har ja varit ute och spatserat i det fina høstvædret vi har hær i Holmsbu, jag tyckte faktist våra nærmaste grannar fåren också njøt lite extra! Har børjat packa ihop mina saker nu också, kænns lite konstigt och min speciella relation till krukvæxterna gør att æven dem kommer følja med hem. Men tanken på øver tre månaders semester får genast den olustiga kænnslan att førvandlas till ett rus av glædje som sprider sig i hela kroppen!

Tænkte sænda en liten hælsning till mamma, mormor och Peter som ær i Grekland. Jag saknar er tokmycket och længtar efter en riktig familjevecka innan jag reser igen. Peter, hoppas du får upp resevæskan! Får inte glømma min andra halva Camilla heller hoppas vi hinner med lite lunchmys i all turbulens med skola och jobb, du ær så flink!

Nu ringer det två gånger i klockan i baren. Har fått læra mig att i Bangkok betyder det att han som ringer bjuder hela stællet inklusive bartendern på en drink, gøtt!


Caroline ♥ 


Kommentarer
Postat av: malin

fasiken va roligt det är att läsa vad du skriver. hade gärna varit kvar hos er och tagit del av en vinet som porlar. keep up the good work

2008-09-21 @ 23:35:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0