In a rich man's world.

Började dagen med en frukost på sängen. Efter onsdagens upptäckt av en svärm bananflugor, kaffesump och ett berg av disk beslutade jag mig för att det var sista gången jag satte min fot i vårt gemensama kök. Inga problem, nu flyttar havregrynsgröten och russina upp till hotellet istället.
Nakenbadarna har nu lämnat hotellet och ersatts med ett gäng politiska ordförare. I tisdags kväll fick jag en smärre chock när jag möttes av tre nakna nybadade män som lite snyggt och omärkbart skulle springa ut genom dörren som jag sorgligt nog hade låst. Med ena handen för ögonen försökte jag på knagglig engelska förklara att; press the button on the left...
Fick ett long gone, no seen samtal idag, skönt att höra att du mår bra!
Nej nu måste jag sova imorgon står det bryllup på køreplanen!


Godnatt!
C


Kommentarer
Postat av: Moa

haha, sköna nakenbadare!

2009-08-29 @ 08:47:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0