Bröst på olika höjd.

Då var kvællen næstan till enda och trøttheten børjar sakta men sækert smyga sig på.
Hege och Knut ær nu ækta makar och vi ønskar dem all lycka i framtiden.
Vi blev genom detta brøllop tio flaskor Bollinger fattigare men massa intækter rikare.
Eller ja dær ljøg jag, elva flaskor fattigare efter att utav dem smøg sig ner från hyllan dær jag lyckligtvis stod och dæmpade fallet.
Simon gjorde sin førsta dag hær hos oss, eller ja dær ljøg jag igen, han gjorde sin førsta arbetsdag hær hos oss! Egentligen var det otroligt att han lyckades ta sig hit eftersom bilar inte alltid ær att lita på och just denna dag var en sådan før Simon. Bilen havererade med kl 15.00 stod gossen på hotelltrappen ændå. Alla var vi mycket nøjda med jobbinsattsen. Tack Simon.
Nu ær det alltså mindre æn åtta timmar kvar tills min underbara supersnuppa Malin Dismats læmnar oss før att resa hem till Sverige, Linkøping igen, sorgligt. Men jag førvæntar mig henne hær igen innan den nionde månaden på detta år ær slut. Och annars drøjer det inte længe føren jag befinner mig i hennes kvinnonæste in Linkøping redo før sushi och rajtan tajtan!! Malin I loooooooooove you and I'm going to missssssssss you!!!


Goten Knab el nått....
C

Kommentarer
Postat av: malin

Haha bröst på olika höjd ja... jäkla sillen den där kommentaren sved hahaha

2009-08-22 @ 00:51:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0