See you soon!

Godmorogn, (för en timme sen)
Ja det var en godmorogn. Mitt yrväder till sambo försökte så tyst hon kunde få tag på min bilnyckel men lätt väckt som en plätt vaknade jag upp med hennes sockersötanuna mitt framför mig. Hennes kille har varit på besök och skulle nu köras till Asker för hemfärd. Hejdå NIclas.
I förrgår skaffade jag mig en ny frisyr. Efter att vi hade gjort ett besök på trekanten köpcenter och jag fått erfara att en damklippning här i norge kostar ca 530 nokr bestämde jag mig för att ta saxen i egna händer. Omväxling förnöjer.
Omväxling ska jag även få i helgen då det bär av till Stockholm med min älskling. Han har fixat hotell, bil och billjetter till Coldplay konserten! Han är allt bra underbar min man! Men eftersom att jag inte kan vara sämre var jag också tvungen att fixa en liten överaskning, hehe...
Nej nu ska jag kravla mig upp ur sängen för att slutföra frisyrandet genom att slänga i en chokladbrun färg.

Ha en underbar dag!
C

Kommentarer
Postat av: malin

Hur har du klippt dig? Blev färgen bra?

2009-08-22 @ 00:48:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0