Kardemumma i röven

I går var det fest, tyvärr missade ja "festen" men det gjorde inte så mycket. Negerblodet flödade på rätt bra ändå och stämmningen var på topp. Alex stekte kottlet medans hela havet stormade. Klockan 02.47 ramlade ett välbekant ansikte åter in i ungkarlslyan. Det hettade till rejält och korven brändes vid.
Jag har egentligen aldrig gillat norrmän och inte blir min uppfattning bättre av att en tunn glasögonklädd norrman i matchande skärp och t-shirt ger mig någon form av ansiktsmassage när jag svettig och full har slagit läger i soffan.
Läggdax blev det tillslut men precis när mina oerhört trötta ögonlock hade fallit på plats väcktes jag av ett suspeckt ljud. När mina vassa vissor hade vässat öronen förstod jag att ljudet betydde sovplatsbyte. Jag blev mest avundsjuk och var tvungen att ringa min kille innan jag full och lycklig somnade brevid en äcklig dansk.


C




Kommentarer
Postat av: Malin

Haha alltså den dær bilden sæger klyschigt nog mer æn tusen ord om tidernas fylleslag.

2009-07-30 @ 23:00:42
URL: http://tioorsakeratthatamig.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0