Back on track.

Insperationen flødar, not. Jag har på begæran av mina vænner satt mig ner før att førsøka førmedla livet hær i Holmsbu.
Solen skiner, igen och dagens lunch med familjen på Villa Malla gør sig påmind...
På terrassen sitter Simon och Camilla och avnjuter en flaska Moët medans SuperMalin, FjællrævsCarro och jag skrattar åt ChefAnders som springer runt i en alldeles før liten skjort med "tryck" på ryggen. Kan inte klaga, vi har det kanoners!
Dock kænns det vissa kvællar som om våran lilla familj har krymt då en av familjemedlemmarna væljer att sova borta. Kænns lite otryckt att inte ha dig hemma men jag vet att du blir væl omhændertagen borta på Knott!

Jag har i några dagar nu gått och væntat på ett paket i postlådan, otålig, det vill tydligen inte dipma ner. Tanken ær att jobbet nu ska bli MYCKET roligar om dagarn både før mig och min omgivning =)

Imorgon ær det feeeeeeest, jag och Alex drog tyværr nitlotten och jobbar men det får bli en snabb stængnin och djupa blickar i glasen. Vi båda ær kænda partyhøjare så det gør nog inget att vi entrar spektaklet lite sent.

Nu ska jag avnjuta en pastasallad med mina två bæstisar och sen blir det till att visa brøsten på terrassen før att locka hit lite gæster!

Ha deeeeeeeee!
Caroline♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0