Sen kväll, tidig morgon.

Barcelona var underbart, Jon är underbar, mitt jobb är underbart, mitt liv är UNDERBART!

Efter en välbehövlig semester tillsammans med min älskling känner jag att batterierna är uppladda till max och humöret på topp! Jag är nu tillbaka i ett lika trevligt men uj så mycket stillsammare Holmsbu. Passar mig som handen i vanten, el handsken menar jag. Har fått guld jobbet enligt mig, jobbar tio dagar och är sedan ledig tio. Linköping, Uppsala, Lysekil, Göteborg, Sälen, Örebro here I come! På söndag ska jag och Jon kolla på en lägenhet, han har en bra magkännsla så jag kan bara hålla tummarna för att den här lägenheten håller måtten! Men innan dess blir det två dagar till fyllda med jobb, som mest innebär skratt och kaffepauser.


C - Er kvinna i verkligheten, el vänta drömmer jag?!

Här kommer två bilder på mitt tillhåll.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0