Sookie.

Då var jag sen några dagar tillbaka på svensk mark. Befinner mig just nu i Östergötland hos pappa. Ska snart ta volvon in till Linköping för att hooka upp med min supergirl Malin! Ikväll sparar vi INTE på krutet! Saknar min kille förbaskat mycket bara.. Men i januari blir vi sambos, haha japp ni hörde rätt. Caroline ska stadga sig!
Igår var det lilllördag här hemma hos pappsen, Gustav, jag, bubbelurban och mästerkocken avnjöt en middag som fick stående ovationer. Lite senare tittade David förbi, gamla minnen och nya erfarenheter delades. Jotack knivig skulle jag också kalla hans situation, hahah han är för rolig! När festfolket hade traskat hemmåt och pappa knutit sig slåg jag på svt1 och till min stora förtjusning visade dom True Blood säsong 1 avsnitt 9. Det ända avsnittet jag inte hade sett från den säsongen! Jag somande sen otroligt skönt men lite ensam.. 


Puss & Kram en förväntansfull och lycklig tjej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0