New shoes.

Jag saknar mina babes, mina nära, ni som kände mig allra bäst, ni som var mitt standard häng.
Men saker och ting förändras och vi är inte längre 17.
Saker som utbildning, jobb och kärlek kommer i mellan och formar oss sakta men säkert till, som det så fint kallas, vuxna. Man träffar nya babes som blir ens närmaste och ens häng.
Men det helt otroligt underbara som ingen i hela världen kan ta ifrån oss är att när vi återförenas får man åter igen vara 17 och precis som man var då utan att ifrågasättas eller lära kännas. Detta fenomen är unikt, kan inte återskapas och kallas äktavänskap.


Ni vet vilka ni är och är för mig otroligt viktiga ♥
C

Kommentarer
Postat av: kakan

puss på dig carro =)

2009-10-08 @ 22:01:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0