Thank god it's Saturday soon!

Då var man i stort sett ihop packad och klar (det är en hel del och efter hejdlös shopping i Sandvika är det inte direkt mindre..) känns otroligt skönt!
De närmaste dagarna består av jobb, pajbakande och inpackande i bil.
Shit hoppas vi får plats med allt nu mitt hjärtegull och ja!
På lördag natt lämnar vi alltså Holmsbu för ett tag och det med blandade känslor.
Jag har inte fattat att jag äntligen ska få komma hem och än mindre att jag är i Barcelona
om mindre än en vecka!
Carro och jag kör alltså tillsammans hem och så stannar hon en sväng i Öret med mig ♥
På måndag kör jag ner till Lysekil för på tisdag förmiddag går flyget från Landvetter till BARCELONA!


Hey, I put some new shoes on, and suddenly everything is right!!

C

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0