Fenomen.

Då var man tillbaka i "verkligheten" igen.
Under denna gångs visit i Lyset upptäckte jag att min förkärlek till rock och sexiga bandmedlemar har bytts ut mot en drypande längtan efter svett, laganda och muskler! En riktig idrottsman som efter en spännande match drar av sig tröjan och torkar svetten från ansiktet, ler och gör ett tecken för seger. Hett, hetare, hetast!

Vi har i dagarn fått tillökning i holmsbufamiljen, Kajsa. En glad, possitiv och öppen tjej från Götet, helt i min smak! Mycket trevligt!

Nu väntar en lunch på Bröderna, jag hoppas att min sweetpie Malin kan slita sig från Tygeboy och komma ner och avnjuta en kyllingburgare med oss ;)


Puss så länge!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0